Subject: Vs: EKEI vastus FW: Küsimus
From: "Siim Randla" <[email-masked]>
To: "EKEI Info" <[email-masked]>,Marika Väli <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Sep 2024 13:23:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere
Tänan vastuse eest. Siiski, täpsustan üle, kas seega nn skeleti juhtumis
on alustatud kriminaalmenetlus, nagu mina teie vastusest aru saan?
Menetlejaks on seega PPA?
Parimat Siim Randla
Õhtuleht

  _____

Saatja: EKEI Info <[email-masked]>
Saadetud: reede, 27. september 2024 13:20
Adressaat: Siim Randla <[email-masked]>
Koopia: EKEI Info <[email-masked]>
Teema: EKEI vastus FW: Küsimus

Teie 26.09.2024

Meie 27.09.2024 nr 2-4/1880

Tere

Eesti Kohtuekspertiisi Instituut ei saa väljastada kriminaalmenetluse
andmeid, kui uurimine on pooleli.

Kriminaalmenetlusseadusliku § 98 lg 2 p 5 kohaselt peab ekspert hoidma
saladuses temale ekspertiisi tegemisel teatavaks saanud asjaolud. Andmete
avaldamiseks palume pöörduda asja menetleva menetleja poole.

Lugupidamisega

Marika Väli

kohtuarst-ekspert

teaduse asedirektor

Eesti Kohtuekspertiisi Instituut

_______________________________

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.ekei.ee/>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
teadmiseks ja kasutamiseks ainult e-kirja adressaatidele.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

  _____

From: Siim Randla
Sent: Thursday, 26 September 2024 17:50:01 (UTC+02:00) Helsinki, Kyiv,
Riga, Sofia, Tallinn, Vilnius
To: EKEI Info
Subject: Küsimus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

PPA <https://rus.delfi.ee/teema/96854606/ppa-1>  pressiesindaja Barbara
Lichtfeldti sõnul sai politsei 10. septembril teate, et oksjonilt Vilde
teel asuva korteri ostnud inimene, kes läks esimest korda seda vaatama,
leidis korterist skeleti. „Eeldatavasti oli tegu korteri endise omanikuga,
63-aastase mehega, keda kohtutäitur ei olnud seni leidnud. Sündmuskohalt
kuriteole viitavaid tunnuseid ei leitud,“ täpsustas ta. Luustik saadeti
ekspertiisi.

Kas tänases seisus võib üldsõnaliselt öelda, mis oli isiku oletatav
surmapõhjus? Meedias on seda lugu kajastatud.

Siim Randla

Õhtuleht